>> Snabbt inlägg! ^^,

Heej sötnosar!
Kommer tyvärr bli ett snabbt inlägg nu. Har varit på min praktik idag, helt underbart som vanligt =) Kom hem för en stund sen, har pluggat lite sen dess.. och ska fortsätta plugga en stund till nu, tog en liten paus bara. Kunde inte somna igår när ja la mig. Mina tankar runt allt som måste göras kom fram. Så ska plugga nästan hela dagen imorgon. Måste bli av med en del saker så ja kan fokusera på de andra sen liksom. hehe.. Har skrivit en lista nu på pluggande och arbeten som ska lämnas in. Så bara att bocka av när dom blir klara. Skrev den förut och redan bockat av en, och har lite kvar på en annan så imorgon ska ja lätt bocka av den och helst några till :)
Men nu ska ja fortsätta plugga, för sen kl 17.05 ska jag till stan till Micke.. Ska ringa Frida baby nu med innan ja sätter igång satt plugga igen =) men hörs senare sen eller imorgon =)
HOppas ni har en underbar Fredag, ♥
Puss M, ♥


Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN

SV: jåå =)!



hoppas du får en trevlig helg!

kramar ♥

2009-10-02 @ 16:26:15
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Elin♥

bra blogg:)!

2009-10-02 @ 19:25:43
URL: http://elinwg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0