>> Tjurig!

Hallå sötisar!
Blev inte att jag hann svara på några kommentarer igår, hade det snabba inlägget, men drog till centrum o träffade Frida, Micke, Tommy o Diezel istället =P Sen åkte jag till stan med 17.05 bussen till sötnosen och var där =) Åkte hem med 22.02 bussen och sen hem o pratade lite med pappa och så sen gick jag och la mig.
Nu ska jag till jobbet, fy faan för att cykla i det här kalla vädret. Hoppas det inte är halt. hehe :P men jag svarar på kommentarerna senare under dagen och skriver även då med!
MÅSTE bara säga att jag blir så jävla förbannad asså. Min mobil krånglar igen :S Högtalaren brusar när jag pratar i telefon.. Blir så irriterad. JAVET att jag messar mkt och så med min telefon, men det ska juh inte ha någonting att göra med högtalaren? :S Så ska in till ONOFF nån dag snart, och då ska ja lämna in mobilen, men ska ta tillbaka pengarna och köpa en ny istället. Vill inte ha en mobil som jag lagt up ca 6500:- på med försäkring om den bara går sönder hela tiden. Känns sjukt onödigt.. Just den här modellen köpte jag för några månader sen, första gången tappade den från soffan och den gick sönder, åkte till ONOFF och fick en helt ny. Andra gången ballade den ur och det var bara kinatecken överallt och grejer, så åkte in till ONOFF, uppdaterade den och den blev bra igen. Tredje gången gick högtalaren sönder, lämnade in den, fick tillbaka den efter 3 veckor TRASIGandra ställen. Lämnade då in den och fick en helt ny och NU är den trasig IGEN! Jag blir förbannad asså! Orka ha en mobil som går sönder så ofta :S Så nu ska ja köpa en enklare modell och se hur det går. Tänkte att va faan, 6500kr på en bra mobil är väl okej ändå, för då kanske den håller (HAR haft problem med min tidigare modell med) Men det spelade tydligen ingen roll alls.. Jävla skit! Måste kolla ut en ny modell, NÅGON SOM HAR NÅTT TIPS PÅ EN BRA SONY ERICSSON???
Aja såg klockan. Nu måste ja cykla till jobbet! Hörs sen! 
Puss M, ♥


Älskar den samtidigt som ja hatar den när den går sönder hela jäääävla tiden!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag röstar NOKIA! Har alltid haft det, och har aldrig haft några problem=)

2009-10-03 @ 10:24:32
URL: http://emmamariia.webblogg.se/
Postat av: Bella

Jag började blogga för jätte länge sedan :9 2år blir det i vår :D

2009-10-03 @ 10:53:13
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Maria

Ja har den där mobilen och den har gått sönder tre gånger nu, Min syster har samma problem :/ Synd att den är bra för övrigt.

2009-10-03 @ 17:04:05
URL: http://eliasmammma.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Hehe okej :) Igår var jag på begravning, sedan blev det filmkväll med min pojkvän. Och idag har jag varit på min lillebrors bowlingkalas och ska om ett tag hem till min pojkvän igen :)



Rösta på mig som Veckans Blogg! :) http://nattievikkie.blogg.se/2009/september/veckans-blogg-1.html



Kram

2009-10-03 @ 20:00:42
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har en sony ericsson k770i. Den har jag haft i två år nu och den funkar bra, även fast knapparna börjar bli lite dålig.. Men det har ändå gått två år liksom.. Jag tkr den mobilen är superbra. Sen har jag en sony ericsson k550i. Den funkar också jättebra tkr jag .. Så där har du två st bra sony ericsson mobiler :P Och jag har ju haft dem länge så dem är ju nötta.. Men annars är dem superbra och rekommenderar verkligen dem :)

2009-10-05 @ 22:19:23
URL: http://johanna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0