7/9.o9 - Måndag!

GodMorgon bloggläsare!
Hade inte så många läsare igår, eller joo, men färre än vad jag haft förra veckan, Hoppas då en förbättring idag ^^. hehe. Frida Älsklingen fyller 19 idag (-> se nedanstående inlägg) GRATTIS! 
Jag gick upp tidigt idag, skrev en lapp till mamma att hon skulle väcka mig när hon gick till jobbet (skulle vara vid halv 10) men satte ändå klockan på strax efter 9. Så gick upp, tänkte vara lite sällskaplig liksom =) Men så ligger hon kvar i sängen, och börjar inte förens 11.30 eller nått =P haha.. Så nu är ja ändå själv uppe. Men det gör ingenting. Ska strax klä på mig lite tänkte jag, sen blir de o kolla om de finns nått gott till Frukost. Är sugen på Toast, så kanske blir att klä på sig o gå o handla lite nu på morgonskvisten ^^. Joo fasan de blir det!
Nu blir de affären, sen frukost! Hörs sen sötisar!
Puss M, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0