>> NattNatt!

Nu blir det sängen för min del! Hoppas alla sötnosar sover så gott inatt! Vi hörs mer imorgon, får se om jag hinner skriva något inlägg imorgon bitti innan bussen går kl 7, annars får de blir ett mobilinlägg på bussen =)

JUST DET! Har skaffat BloggLovin nu.. så följ mig gärna med den =) Skriv även om ni vill att ja ska följa era bloggar! Har fixa mina favoriter imorgon, för sängen ropar på mig ganska mkt nu ;)
Skulle gått o lagt mig för en stund sen, men Micke skulle komma in på msn när han kom hem, men han har inte kommit in än, så lägger mig ändå.
Puss M,


Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

nattinatti! vi kan följa varandra på bloglovin om du vill :)

2009-09-07 @ 22:41:41
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Ness

oj va tråkigt :(

men tur du gjorde slut, du är en sån fin tjej så du förtjänar någon mkt mkt bättre! :)

jag känner inte dig men det verkar som du är en underbar tjej :).

Jo första kärleken gör verkligen ont när man gör slut jag vet själv hur det känns, för han jag är ihop med nu gjorde slut men vi gjorde bara slut i 2v sen blev vi tsm igen, men han gjorde en massa dumma saker som jag inte vill ta upp här, men han visste verkligen inte vad han gjorde, för i vissa förhållande blir det så, jag har hört skit många som det har blivit så, men nu är allt som förut igen :)

2009-09-07 @ 22:43:37
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0