3/9.o9 - Torsdag!

GodMorgon =)
när ja vaknade imorse hade ja en kommentar från en tjej som skriver från veckorevyn, lite fränt faktiskt! Hehe.. =) Jag vaknade 9 minuter innan klockan ringde, alltså 10.21. Va skönt att vakna för sig själv utan en klocka faktiskt! Men när ja väl vaknade kom jag på att jag knappt kommer hinna plugga innan ja börjar jobba! Ups. hehe.
Skulle egentligen ut o grilla på imorgon kväll, men Micke ville ses då, så ja är skippar grillningen och drar till honom istället =) Tänkte kolla om någon har något filmtips tills dess? Nån skräckis? =) Är kass på filmer, haha!
Jag ska iallafall käka frukost nu, men uppdaterar såklart om en stund igen! Nu ska jag laga min matlåda till jobbet!
Puss M, ♥


Bild tagen när ja vaknade, gårdagenssmink ( orkade inte ta bort det igår, skäms på mig! haha)

P.S - måste bara tala om, alla mina böcker utom en har kommit nu ^^. (haha skoja, den sista kom precis med posten. hahaha.. fränt. )
Bild kommer på dom sen med!

 


Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Såg du inte vad jag skrev? :) Jag had eju läst den om och om igen, du får nog läsa inläggen bättre ;)

2009-09-03 @ 12:22:48
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0