6/9.o9 - Söndag!

Nu är jag hemma och ska snart dra till stan, bussen går om en 15 min typ och ska hinna måla naglarna iallafall, har lossnat en del så inte såå snyggt kanske =P haha.. Har precis fört över pengar med så ja kan handla lite i stan med ^^, ska handla kläder, skor, kanske nått smink, sen även en present åt min älskade Baby Frida Andersson! <3 hehe,
Men bilderna fårn gårdagen och dagen kommer efter stan LOVAR ER! Är lite stressigt.. Men ni får ha det så bra sålänge, slänger nog in ett blogginlägg i stan o så ^^ så håll koll! =)
Nu ska klä på mig nån tröja sen börjar ja nog bli klar. hehe..
Saknar Micke lite faktiskt. Har inte pratat med honom sen jag var där i Fredags. Han har inte med sig mobil pga. en irriterande person som ringer honom hela tiden =( Så skulle höras på msn o så i helgen, han är ute på landet hos sin mamma, men har inte varit inne på msn sen i Fredags eftersom ja haft fullt upp o inte varit hemma. Men hoppas vi hörs idag iallafall! Ska ses nån dag nästa veckan så de blir nog bra =)
Puss M, ♥


Kommentarer
Postat av: m'

tack, vad fin bild :)

hur är det med dig idag då? (:

2009-09-06 @ 12:09:21
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag vill veta mer :D

2009-09-06 @ 13:22:23
URL: http://sannabrangenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0