31/8.o9 - Måndag!

Faan råkade ta bort allt jag skrev! SJukt irriterande!

Försöker igen!

GodMorgon alla läsare!
Sovit gott? själv har ja sovit skapligt bra, men inte så bra som jag vill sova. Vaknade någon gång i natt och fick rusa på toaletten och spy igen! Inte alls likt mig. =S jag spyr väldigt sällan, det har hänt några gånger på fyllan och sen någon enstaka gång eller två när jag är sjuk liksom. Men inte tre gånger på en kväll och en natt. Aja ska försöka hitta någonting att äta nu på morgonen iallafall, har inte ätit sen 17 igår och det har juh liksom kommit upp så är lite tom i magen för tillfället. Mamma ringde o frågade om jag var vaken så hon sa att jag kunde försöka få i mig lite Yoghurt. Så ska försöka med det. Är Valio - vanlij med hjortron och äpple. Mamma säger att den är jätte god, men det återstår och ser =) hehe.
Måste bli frisk till imorgon iallafall, har sjukt viktiga saker i skolan imorgon. Svenska verkstad 2 mellan 8-10, 10-12, 13-15 och sen Litteratursem med lärare mellan 15-17! Så kan inte vara borta imorgon, eller kan kan jag juh, men får ta igen massor sen isåfall, vilket inte är alls kul? Bläää! PLUS att jag ska träffa Micke på onsdag efter skolan, så vill vara frisk liksom =P
Har fått två kommentarer av en Maria, vem det nu är, finns juh en del Maria! hehe.
Men Micke är iallafall en kille i stan (Norrköping) som jag träffar lite. Vi har snackat sjukt länge men har äntligen börjat umgås lite också! Sjukt kul =) Har jätte trevligt tillsammans. Vad mer kan man säga! Hmm. ingenting i dagens läge kanske. men men. hehe.
Frida din lilla fis, du skulle juh höra av dig igår juh ^^. ioförsig orkade jag knappt svara på sms eller när någon ringde, men ändå. hahaha.. =) ÄLSKAR DIG ÄNDÅ! Måste kommao hälsa på dig, Micke, Nisse älsklingen, Diezel, Maja, Adam, Pixie och Arnold eller vad Tommy nu sa att han skulle heta =D haha.. han sa de iallafall på festen, men de kanske kan inte kommer ihåg. haha. Men ändå! Hallå, Skaffa en ny blogg så ja kan gå in o läsa den varje morgon när ja sätter mig vid datan..Det är juh en rutin för mig juh? =O Miss you Hun, yOu and me! <3
Ne
nu blir det att kolla i kylen efter yoghurt!
Puss!
Forever and Ever, as it always will be ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0