16/8.o9 - Söndag!

Hallå bloggläsare!
Hemma igen. borta bra men alltid hemma bäst =) Nu blir det att skriva lite blogg, sen duscha och sen lägga sig. Skolan börjar imorgon, som tur är ska ja inte åka förens med 10.40 bussen, börjar 12. Men måste fixa massa innan, hitta alla skosaker och sånt med. Skönt att komma igång med skolan, men ändå sjukt irriterad på dom tack vare de där med Tentan! haha.. Men men.  De tar jag sen! =)
Dagen idag gick inte så mycket bättre än igår, hmm. Men höll mig iallafall på hjulen den här gången =P haha.. Det gick bra för en del andra finspångare iallafall, bra att det går bra för några iallafall =D 
Dessa är Finspångarna som kom till final och deras resultat :
Niklas Karlsson - 3a i A-Final.
Niklas Johansson - 6a i A-Final (båda drivaxlarna gick sönder så han kom aldrig i mål)
Veijo Heitala - 3a i A-Final.
Roland "Putte" Carlsson, alltså min far - 6a i B-Final, (dock körde han inte sista heatet i kvalomgångarna pga trasig bil, körde heller inte i Finalen, men hans poäng från gårdagen och första heatet räckte till B-Final.
Micke Malmgren - 2a i B-Final.
 
Benny fick lite bilder från min rullning igår, Snyggt att han fick med stegvis! Som tur var hamnade jag bara på taket så blev ingen stor rullning som sist! Jag har rullat två gånger sen jag började köra och båda gångerna har varit på denna banan i Linköping! Första gången gick de så snabbt o blev flera varv, alla är oense om hur många, men mellan 3-4 varv var det iallafall vad alla kommit fram till.. Nu var det bara ett halvt och det gick sjukt sakta kändes de som. Hann tänka hur mkt som helst innan ja hamnade på taket. haha..
Kan tyvärr inte lägga upp bilderna för tillfället. nått mysko fel, för när ja tyckte på att ja ska lägga upp dom försvinner själva länken så det kommer inte upp nått. Men försöker med det imorgon! Kolla gärna in deras hemsida iallafall. SJukt bra bilder från helgen! Mitt rull finns även där =) Lägger upp bilderna här så fort jag kan! Men nu ska ja hoppa in i duschen! Sen lägga mig i läsa lite! Har läst ganska mkt i helgen fast jka fast sjukt mkt annat att göra, men så fort ja haft lite tid över så har ja läst! =) Men skriver mer imorgon innan ja drar till skolan!
GodNatt o sov så gott sen allesammans!

(inte tagit några nya bilder på sjuuuukt länge, så därför de kan bli lite enformigt,
och speciellt när ja sitter vid mammas o pappas dator,
då har ja vara de bilderna jag har i själva Arkivet liksom ^^. )

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0