11/1.09 - Dagen som helhet!

Vaknade kl 10 av att mamma kom in och väckte mig imorse! SKAPLIGT TRÖTT!
Idag blire lugna puckar. Har umgåsts lite med barnen innan de åkte hem vid typ 4, sen läste jag ganska mycket förut. Var på sidan 125 av 300, men nu är jag på sidan 220. Mamma och barnen kollade på rädda willy 3 förut så då passade jag på att läsa lite. hehe. Sen när barnen åkte hem skulle jag duscha, men var barnvakt en liten stund åt Världens Sötaste Martin! Han är den mysigaste mysungen som finns =)

Nu har jag alltså cirka 100 sidor kvar i boken, det ska jag läsa klart imorrn, sen ska jag skriva om den så är hela det arbetet klart! Tror jag kanske kan bli klart med den imorrn annars på tisdag!  Har jätte lite kvar på opposition också som är till på onsdag, ska även läsa 5 uppsatser tills dess med. Så det får jag ta på tisdag! När det är klart har jag: Mötet och komminication på nätet kvar som ska vara klar till på fredag!

Det blir mycket plugga i veckan, men den nya kursen börjar på måndag nästa vecka så det är bara att plugga på =) Håller på med intressanta saker nu så det gör mig inte så mycket  =) hihi. Sitter faktiskt och tar en liten paus just nu. =)

Mathilda,
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0