5/1.09 - Hate to be sick !

I Hate To Be Sick ......

Har legat i soffan hela dagen fan. Somnade vid 03.30 inatt pga av min hosta, eller då var sista gången jag kollade på kl.. Men hade somnat nån minut hit och hit innan ja fick hostattacker vill säga. Sen väckte mamma min kl 12 och sa att jag skulle komma och lägga mig i soffan och kolla på film med henne. Har legat där typ hela dagen.. Har hunnit diska med precis.. ska Hjälpa pappa lite smått med maten med när som helst.. Sen Blir de sängen eller soffan., Måste plugga med, men huvuden känns tungt som faan och mår inte alls bra så de känns tungt.. Men ska plugga lite idag med. Får plugga som faan imorrn istället.
Aja.. Nu ska jag hjälpa pappa..
Puss

Längtar som FAAN tills det är dags att börja köra igen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0