14/1.09 - Just min lycka!

Vad fan har jag gjort för att det inte ska gå bra för mig just nu? Läste alla uppsatser igår, så märkte jag vad fel jag hade gjort.. Men sen visade det sig att det inte alls var mycket fel på den så låg i sängen orolig som faan och inte kunde somna helt i onödan! Det ända jag skulle göra om var att dela in lite saker i underrubriker vilket jag visste redan när jag lämnade in det att jag skulle gjort. Men som sagt. Gjorde juh uppsatsen på 1 dag eftersom jag trodde det skulle vara 5000-12000 ORD fast det skulle vara tecken! Men jaa . skit samma =) sen gick resten av dagen bra. TILLS jag skulle och handla till maten idag! Då funkade inte kortfaan! :@ Åhhhh.. Ingen var hemma, hade inga lösa pengar hemma som jag kunde hämta heller. Så fick gå till en filmgiganten för att köpa nått och ta ut på en hundring, men de gjorde inte det egentligen, men bad jätte snällt så han gick med på det men tog extra avgift för det. men det sket jag i.. Fick kosta vad det kosta ville! Men aja.. Har precis skickat in den rätta miniuppsatsen nu! Känns skönt. Är klar med boken jag skulle läsa till idag med, ska skriva om den nu! Den ska bli klar idag med. Sen ska jag upp och  ha vattengympa och bubbla med ^^, Myspys! Efter det blir det hem och plugga igen. Antingen óm jag inte är klar med den med boken ska jag göra det, om jag är klar med den ska jag börja med Möte och kommunication på nätet =) Pratatade lite med Tina och fick lite små förslag vad man kunde ha med i den vilket var himla bra saker! Så det kommer nog flyta på hoppas jag =) det ska juh vara inne på fredag så. =P

http://www.youtube.com/watch?v=ZYrTvoctymg så jäävla rolig..
Jag kollade på den nyss när jag var som mest arg! Faan kan inte sluta skratta hur irriterad jag än är. haha. =)
En av de bästa klippen som finns faan!!  
Det var så lågt, så tarvligt ;P

Nae nu ska jag börja skiva här =) Ha de bra. skriver mer senare kanske!

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0