10/3.09 - Tisdag! Uppdatering.

Söndag:
Klar med uppsatsen! Helt underbart =)
Skulle åka till stan ikväll med och träffa D, men jag, dumhuvudet själv kollade på när bussarna gick på vardagar och stod i snöblåsten, blasket och kylan i 40 min och undrade vart faan bussjävlen var.. Så kom ja på att det var SÖNDAG..
Fatta vad arg jag blev.
Så de blev inget stan för D, skulle ha match och grejer.. Så ska dit på tisdag istället!
Skulle även till Frida innan stan, men hon skulle och käka hos sin mamma så de blev inte så. Men eftersom det inte blev nått i stan gick jag dit ändå =D Hon tatuerade Micke och jag myste med Maja, vi kollade på Beck och sen bar ner lite kartonger i källaren. Innan jag gick hade vi även snöbollskrig =D as skojsigt =D hihi
Jag älskar min Bästa vän, <3

Måndag:
Ledig idag. Mamma och två av hennes syskon var på möte med begravningbyrån och kom fram till att begravningen kommer hålla rum den 19/3 kl 14.00. Känns sjukt jobbigt med begravning med man kan inte ha kvar Mormor här föralltid. Hon har legat väldigt länge redan. Saknaden är så jävla stor.
Blev heller ingen vattengympa.. Både mamma och jag kände att vi inte orkade så vi avbokade oss från båda passen. Kvällen bestod av hockey, lugnt och mys istället.

Tisdag:

Skola idag mellan 10-15, men slutade strax innan halv så åkte med Madde, Sanna och Hanna hem istället för att vänta på bussen i över en halvtimme =)  Sen kom jag hem och fixade lite sen åkte jag in till D och var där från 17 till 19.20 typ då han skulle och jobba =) Skulle sova där egentligen men han fick jobba dubbelpass så de får bli en annan dag istället.. =)   Nu ikväll blirre bara att ta de lugnt.. =)

.  Puss ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0