1/3.09 - Söndag!

Var och hämtade min mobil idag =) skönt som faan att ha tillbaka den. Hoppas bara den funkar som den ska, annars blir jag arg som faan.. Efter de drog vi till city gross och handlade lite och sen blev de även mc donken.. Ovanligt, pappa tycker inte alls om det men han offrade dig för mig och mamma. hehe.. snällt...

Känner mig lite depp ikväll.. Saknaden efter mormor är enorm. Känslan av att veta att hon inte finns kvar är otroligt jobbig. När Kicki kommer hem ifrån Spanien ska väl datum för begravning och allt bestämmas..
SAKNAR DIG MORMOR, <3
Tanken på att du är borta är helt galet jobbigt.

--------------------------------------------------------

Jag och MysNisse,


.  P uss ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0