13/3.09 - Fredag!

Torsdag:
Föreläsning mellan 10-12, 

Blev hem en snabbis innan jag gick till BästaVän ♥ . Bytte strumpor för mina skor läcker. När ja kom dit satt vi och lyssnade på musik sen kom Rufus som alla kallar honom, alltså Dennis. Frida tatuerade honom! Frida ritade upp den och sen gick ja göra lite på den.. Sen tatuerade Frida såklart. haha. Medans de fixade det sista fick jag gå och skriva en text han skulle ha intatuerat på handleden : PUNK ROCK DONT CARE, som Frida sedan tatuerade in.. Blev bra tror jag.. Han inte se pga av att plasten åkte på snabbt och jag hjälpte Micke med fiskarna.. =)
Sen gick jag hem och lagade mat, ugnstektfalukorv och potatismos. När mamma och pappa kom hem käkade vi och efter de messade Frida att jag skulle ringa.. Hon ville att jag kom över igen och skule hjälpa henne när hon skulle tatuera sig.. Men när ja kom dit blev de inte att hon tatuerade sig själv. Hon Tatuerade Johan =) Blev skit bra =)

När ja kom hem vid 11 så satt ja vid datan och kollade runt, när ja skulle gå och kägga mig vid 00.15 gick ja in på toa för att borta tänderna. Då såg ja att mamma inte hängt upp tvätten som hon skulle glra när hon slutade.. Så fick göra de snabbt som faan, mamma vhade vaknat så hon hjälpte till, <3 Hoppas de är tort, ska ha de ikväll ;P hahah..

Fredag:

Vaknade vid 12 tiden idag, bror och hans tjej kom en sväng annars hade ja sovit ännu längre :P Ska strax hoppa in i duschen om ja orkar.. blir om en stund iallafall =) skönt skönt. Blir att dra till Flikkan ganska skapligt idag =)
 
Ikväll blirre inflyttningsfest hos BästaVän och Micke =)
Kommer bli skoj som faaaaaaaan!! ♥



LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE MY GIRL,

.  P
uss ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0