21/3.09 Torsdag, Fredag & Lördag!

Torsdag:
Begravning för mormor idag. Serigöst den värsta dagen på grymt jävla länge.
Det var så himla vackert i kyrkan. Grät under hela begravningen.

Blommorna Vi köpte,

strax efter det här kortet pappa tog bröt jag ihop totalt..

Saknar dig mormor nått så sjukt mkt,

Jag kommer alltid älska dig mormor, du finns i mitt hjärta,  



Fredag:
pluggat ganska mkt idag..
Avslutade dagen med att kolla beck med mamma och pappa..
Träffade även BästaVän och Micke lite snabbt utanför Netto =) va mysigt,,
 

Lördag:

upp kvart i 6, trött som en gris och huvudvärk. Somnade halv 1 inatt.. Haft huvudvärk sen dess o kl är 13.17. inte skönt nånstans.. tentan bestod av 13 frågor, sammanlagt 60 poäng.. ingen aning hur många man måste ha för att få godkänt.
Jag svarade på 12/13, men många är garanterat fel.. så jag är beredd på att få göra om!
Svårt att veta när man inte vet vart godkänt gränsen ligger. Men men. tar det som det kommer.
Tar juh mellan 2-3 veckor innan vi får veta svaret..

Är bjuden upp till BästaVän ikväll med, de ska festa.. Men får se om jag orkar.
Är helt slut som människa.. Men får se senare. Ska till till Åsa och Johan och Martin en sväng sen med vid 15 tiden. Johan fyller år.. Sen ska Martin med oss hem och sova hos oss. Ingen lung helg med 3 barn extra i huset eftersom Philip pch Felicia är här med. =)

Nae nu ska jag vila.. Huvudet exploderar snart!!

.  Puss ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0