25/3.09 - Söndag, Måndag, Tisdag & Onsdag!

Söndag:
Världens BästaVän klippte mig i lördags =) Så nu har jag lugg igen. Faan va ja saknat det =) ..
(bild finns längst ner på inlägget)

Gårdagen var riktigt rolig. Först satt vi uppe hos Frida och Micke och drack. Kom lite folk och så, typ Kalle, Joel, Malin, Gurra, Martin och några till. Sen gick, Jag, Frida, Micke, Gurra och Martin till kristallen. Där träffade vi André och Petter och satt med den hela kvällen. Var riktigt roligt och trevligt =) .
När kl blev 2 och allt stängde så drog André åt ena hållet och Jag, Frida, Micke och Petter åt östermalmhållet och alla gick hem.. Var en lyckad kväll/Natt =) =) ..

Jag kollade på House MD med mamma också =) Himla mys. Älskar House =D
Sen drog jag och mötte Micke och gick tillsammans till BästaVän och var hos hennes mamma då Sofie färgade håret på henne =) Sen drog vi hem till BästaVän och Micke igen =) Kom hem vid 01.30 typ. hehe =)

Måndag:
Dagen såg ut såhär:
Upp 11.45, käkade lite frukost / lunch vid typ halv 1 kanske..
Kollade igenom massa böcker ja måste köpa till kursen.,
Kommer gå på runt 2000 ungefär!! känns inte allt fördjälva kul faktiskt!!..

BästaVän kom hit en stund med förut.. Himla mysigt =)
Sen åkte jag mamma och bea och tränade två vattengympapass =)
Himla skönt fan =) Träffade Anna där uppe med =) Trevligt trevligt =) hihi..
Sen blev det en lugn kväll. Var helt slut =)

Tisdag:

Vaknade vid 11.45 och började städa, sedan käkade ja en macka. Efter det diskade jag upp all disk som var i köket, en hel del. men men =P hehe..Sen kom Nathali och Ester och vi drog till Netto och handlade lite =)
Nr vi kom tillbaka satt vi och snackade lite och sen framåt 13 började vi laga mat =)
Laggade Fahitas.. MMMMM underbart gott det blev då =) .. kollade i gamla skolkataloiger och grejer med =) himla trevligt.
Tjejerna var kvar till 5 tiden, Ester skulle och träna så hon drog lite tidigare än Nathali.
Dagen var helt underbar!
--------------------------------------

nu ger jag den här modellen en chans till, sen får det faan vara bra!
Var inne i fredags och pratade med en på onoff om att mobilen stängde av sig själv hela tiden typ 4-5 gånger i sträck tills jag själv kunde stänga av den och sätta på den så den funkade ett tag. Han sa att han ville ge mig en helt ny telefon eftersom det varit så jävla mycket strul med mina telefoner! Så han ringde runt, det visade sig att de slutat tillverka den här modellen så han ringde runt till Skåne och småland och över allt för att hitta en helt ny som de inte fått in och lagat någon gång innan. Till slut hittade han en i Nässjö eller vad det nu heter så de skulle skicka mobilen till Norrköping redan på måndagen, alltså igår.. Den kom idag redan så vi var och hämtade den efter att Flikkorna hade varit här. Sen käkade ja, mamma och pappa på donken för sista gången! =) (ska sluta äta sånt alltså!) Sen drog vi till citygross och handlade lite..

Min tredje av denna modell! MORR!!

Efter stan drog jag till BästaVän och var där till 01.00 . hehe =) Kollade på film och hade de mysigt =) <3333

Onsdag:

Imorse skulle jag gå upp tidigt.. blev det så? NAE! faan. hehe
Satte kl på 10.30, har snozen på 5 minuter åt gången, så tänkte ja snozar en gång eller två.. Men det blev till kl 11. Så skulle jag gå upp, men somnade om ändå =S
Syster ringde, efter de tänkte ja nu jävlar går ja upp, men NAE! Somnade om igen =S haha. Sen ringde syster igen som tur var när kl var 12.08.. Då gick jag upp.. höll på att somna igen! Måste ändra på mina tider faan! Skola igen på Fredag och då ska ja upp kl 6 hehe. Aja.. =) när jag vaknade käkade ja en fralla, sen diskade jag efter gårdagen! hehe.. Hann juh inte det eftersom ja åkte direkt =)

Idag blir det att ta det lugnt till en början. Mamma och pappa slutar vid 4 tror ja,,
Blir att käka mellan 5-6 nångång. sen blirre vattengympa vid 19.30, men åker redan vid 19.00 så man hinner byta om och greja!När ja kommer hem därifrån blir de kanske att gå promenix med BästaVän, <3 =)
Mamsen skulle även göra vofflor ikväll med,!

.  Puss ♥
Mathilda



.  Puss ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0