6/3.09 - Fredag!

Fatta vad chockad jag blev förut när jag slutade praktiken. alla barn hade gått ut ifrån klassrummet och sen helt plötsligt kommer Martin in i klassreummet och springer runt och kollar. Han sprang emot mig och började pussa mig =D mysunge =) Sen när de skulle dra så började han gråta för att vi skulle gå åt varsitt håll.. stackare, så tog upp honom igen och pussade honom och myste några sekunder så var det ingen fara sen =) Det var så att Johan skulle hämta Åsa på jobbet så Sari hade Martin en luten stund och hennes dotten går i den klassen jag praktiserar i så därför han var där =)
Det roliga var att jag la in ett inlägg på bdb med en bild på sötnosen imorse innan jag drog till praktiken så kommer han dit liksom =) SÖTNOS, <3

Sen när ja kom hem hann ja ta det lugnt i nåpgra minuter sen ringde mamma och pappa och vi åkte och handlade en drickyoggi åt mig och massa annat till do, sen skjutsade de mig till biblan där jag mötte Ester och Nathali.. Efter de gick vi hem till Ester och pluggade.. Nu är det inte så där jätte mycket kvar. Men ska jobba imorrn igen vid 11 tiden och framåt så får vi se hur länge vi jobbar..

Ikväll har jag tagit det lugnt.. Åkte hem vid 19 tiden och då käkade vi lite här hemma sen har ja myst med barnen som är här i helgen! Är trött som en gnu, =) Men men.. får inte att sova inte riktigt än, hehe.. 



.  Puss ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0