18/12+08 - so fucking happy =)

I´m soo fucking happy, =D
Är klar med miniuppsatsen nu :P Skickade in den nyss.. Den får duga nu ^^,

Ska göra mig iordning lite snabbt så jag inte ser ut så här när Frida och Kenneth kommer och hämtar mig, =)
Ska till viberga och handla inför morgondagen då Frida och jag ska laga mat till Micke och Emil =)
Ska bli mys med tacos och lite drickbart =)
Nae nu jävlar ringer de väl snart., bäst att skynda sig.. ska hinna baka åt mamma med och färga håret på Frida, <3

Btw, Sofie är juh inne på förlossningen nu ^^, Guu så mysigt, snart kommer Milton ut =)




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Jag har världens bästa vän, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0