21/12-08 . Nu är festen slut och sängen väntar.

Jag hade helt rätt, fy faan vilken underbar kväll och natt det varit... Helt jäävla underbart =)
Jag älskar min släck, <3
Dom är så jäävla klockrena och underbara.. kanske kommer lite bilder från kvällen imorrn eller nånting.. eller de blir juh idag eftersom kl är 03.30.. De flesta har dragit men det ör 7 som sover över.. Och jag fattar inte hur jag ska kunna sova nu heller, i vanliga fall sover jag med 2 täcken och 7 kuddar i min säng.. Nu har jag 1 täcke och 3 kuddar :S resten har alla andra.. Tobe har en kudde och ett täcke och maria och jessica har resten av mina saker =P

Nae ska nog försöka sova lite.. Ska snart upp och äta frukost med gänget som är här och sen lite senare dra till Micke och laga mat med Frida.. Vi ska laga tacos till Micke och Emil idag istället för i fredags..
Men men, Faan sov så gott =)
Pusshej.



Jag och Bästa vän ikväll, <3

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Kul som fan hade jag, tack för en skitrolig kväll:) och tack för täcket och kudden

2008-12-21 @ 21:44:21
Postat av: Svar till Tobbe =P

Haha bra det Tobbe, det var så lite så ^^ men va tomt det var med 1 täcke och 3 kuddar då ;)

haha.. Tobbe skolös :D puss på dig !

2008-12-23 @ 09:08:25
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0