9/12-08 - =)

Haha sikken dag =)
Tillbringade 4 timmar i skolan och hade bild, skit kul ^^,
Sen kom vi hem med 4 bussen istället för 5 bussen skööönt. kom hem en timme tidigare,
åkte till viberga med Frida, mamma och pappa och handlade inför morgondagen,

TACOS MED FRIDA, MIN MAMMA, HENNES MAMMA OCH HENNES LILLEBROR CHRISTOFFER ! =D
SKOOOJ =P

Sen när vi kom hem därifrån skjutsade vi hem Frida sen käka vi, sen städade vi med..
Efter det duschade jag och gjorde mig iordning så kom Frida och hennes pappa och hämtade mig så skjutsade han hem oss till Micke.. =)  Kom hem nu vid 01.30 . Och nu är faan kl 01.53 (alltså  den 10, men orka ändra datum och greher) ska sova strax..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0