12/12-08 - Freeeeeeeedag........

Ligger i sängen nu och tar de allmänt lugnt.. Är helt sluy som människa, genom förkyld oh grejer. men jaja. =P
Lever juh faan ..
Idag blir de pizzatajm med Bästa Frida, <3 sen ska jag vara barnvakt mellan typ 18.30-21.30 eller nått sånt.
Sen när mamma och pappa kommer hem igen blirre upp till Micke ^^,
Pappa får skjutsa upp mig faan. Ska hinna göra mig iordning med juh =P
Utgång ikväll med Frida, Micke och säkert några till .
Ska sova på Mickes soffa inatt så kanske inte blir nått mer inlägg idag men kanske hinner, men sånt som märks. =P

Nae nu ska ja klä på mig lite så jag är klar tills Frida ringer, <3


Jag och Världens Bästa, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0