13/12-08 - Jävla förkylning..

Kvällen blev väl inte allt för jätte lyckad igår kanske.. Den började bra, slutade inte lika bra,
men jaa.. Inget som behövs skrivas om här !
Fiick iallafall låna Fridas nässpray innan vi somnade så jag kunde andas inatt. <3

 Idag har jag bara tagit det lugnt.. Mådde juh skit igår morse men blev juh lite bättre så ja hängde juh med såklart, men nu mår ja faan inte mkt bättre om ja säger så. men det är kast man får ta.
Bakade pepparkakor med  stödbarnen förut.. det gick juh bra,. =)

Sen nu ikväll var jag och mötte Frida och lämnade hennes sminkväska som glömde hos mig innan vi drog till Micke igår.. Sen snackade vi lite och så.. Ska med henne och hennes mamma och kolla på Christoffers match =)

Nae va faan.. ska luta mig tillbaka i sängen och glo lite sidor på internet sen kanske de blir en film eller nått..


Miss you,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0