11/12-08 - Shiit vilken dag =/

Imorse var min västa morgon på jag vet inte hur länge.. fyyy faaaaaaaaaaan..
Kunde inte somna igår så lågg vaken 98 % av natten typ och hostade och mådde skit.
Kunde inte andas och grejer. Men sen när kl väl ringde 05.30 somnade jag :O
Mamma kom in 06.45 lite halv panikslagen oh sa att bussen går om 20 min :O PANIK.
Sprang upp ut sängen slet på mig mysbyxer och en tröja gick in i badrummet satte upp håret i en tofs och sprang och hämtade mössan och min drick yoggi. Pappa skulle köra mig till bussen i centrum då.
När vi kommer ut är det fullt av snö och is på rutorna, PANIK gånger 1ooooo..
Men tillslut åkte vi och kom till busshållsplatsen 5 min innan bussen gick och inte en kotte var där :O Tänkte shiit bussen va tidigt och ja missade den, men tänkte så kan de faan inte vara..
Det visade sig att bussJÄVELN gick 07.17 från centrum :@ Morrrr..
Så satt där i kylan och drack min yoggi och försökte se snäll ut. Sen när man väl kom till skolan hade vi möte i 1 timme och sedan rast i 4 timmar :@

Idag ska ja till Jesper en sväng och dricka kaffe och kolla film =)
Men kommer vara helt slut eftersom jag inte sovit mkt :S
Men men . nu ska ja faan duscha, vilket jag skulle gjort imorse men nae då, de får bli nu istället..  :P  



Frida Älskling har gjort den här bilden åt mig, <3
Jag älskar dig gumman till grund och botten, <3
Ingen kan hindra oss från någonting, <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlovad, grattis :)

2008-12-11 @ 17:33:34
Postat av: Mathilda ( jag själv )

Neej jag är inte förlovad..

2008-12-11 @ 23:36:27
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0