15/12-08 - trött =P

Klockan är nu 06´52 och jag kom hem från Jesper typ nyss.
Haha lite roligt, vi kollade på 3 filmer igår.. Alla tre är olika genre.
Första vi kollade på var 1408, skräck
Andra Johnny English, komedi
Tredje Gone in 60 seconds, action. <-- helt klart bästa, älskar den, <3

Åhh så känner ja mig så elak, messade med Frida igår. Så skrev vi att jag skulle ringa henne när jag kom hem för jag skulle hem på morgonen och att Jesper började 7 så jag skulle gå när han gick.
Så skulle vi tillsammans gå hem till mig typ sen hem till Fridas mamma som fyller år idag ..
GRATTIS LOTTA ^^.
.. men sen när jag ringer Frida ligger hon och sover och har glömt bort att jag skulle ringa. hehe, Stackaree =P
Nae nu ska jag faan typ hoppa in i duschen eller nått, annars kommer jag somna =/ =P



Jag har världens bästa vän, Frida Andersson, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0