1/4.09 - Onsdag!

Nu är det fan en vecka sen ja sktrev blogg.. Får faan skärpa mig =S.  Aja.. vart ska ja börja =) haha..  Jag har gått med viktväktarna så nu jävlar blirre att äta rätt, träna och må bra =)
-------
Hade året första snöbollskrig med BästaVän i Fredags.. Fy faan vad skoj det var. haha. Men mindre skoj med massa snö innanför byxorna. hahaha..
-------
Utgång i lördags. Förfest hos mig.. Var himla roligt =) Det var Jag, BästaVän, Micke, Sofie först. Sen kom Emma och Cissi ett tag, men sen drog de! Sen kom Joel, Kalle, Tim, Malin och Stekarn! Men sen drog Kalle och Tim efter ett tag. Och sen kom Emil och Anders!
Det var grymt roligt, det måste vi göra om =) hihi..
-------

FridaAndersson

Vår vänskap kommer alltid finnas med oss Gumman,
Ingen kommer komma emellan oss!!
Tillsammans klarar vi allt, <33






------
Idag ska jag och bror min tatuera hos oss BästaVän, <333
Fy faan så underbart, <333

(Bild kommer sen, hihi)

 .  Puss ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0