14/4.09 - Tisdag del 2.

Blev inte att fylla i tatton idag! Drog till BästaVän och Micke, Även Emil var där, åkte med Emil i hans fina bil och åkte runt och sen till godislagret då Frida skulle köpa godis och sen till Ica .. hehe..

När vi kom tillbaka skulle Emil tatuera sig, så min får bli imorrn! =)

Tillbringade tid med BästaVän istället vilken var himla mysigt =)

Älskar verkligen dig Frida, du är den BästaVän man kan ha och jag är grymt stolt att ha dig som min! Kommer alltid älska dig flikkan min, ingen kan eller kommer komma emellan vår starka vänskap. Föralltid du och jag, <33




Foto & Redigering: Frida Andersson, <33

.  Puss - Survive, ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0