14/4.09 - Tisdag!

Idag var det skola mellan 10.15-16.15. Fick sluta tidigare, men fy vilken jobbig dag det var! Huvudvärk typ hela dagen så det var ingen höjdare =/.. men men .. bara kämpa på liksom :P
Nu efter skolan har jag bara tagit det lugnt, käkar lite =) AS goda perfekta kotletter som pappa gjorde sen kokta grönsaker =D mumma =) .. 
Nu sitter jag i soffan med mamma bakom mig som tvättar fönstrena, så det är skapligt jävla kallt på ryggen. hahaha!

Väntar på att BästaVän ska ringa så ja ska följa med henne till netto och sen ska vi fylla i min tattoo =)
yesbox! Me Love,<3
Skriver mer senare kanske =)



Belive me when i tell you that i never wanna see you again!

.  Puss - Survive, ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0