15/4.09 - Onsdag!

Upp tidigt imorse pga av att det var möte hos IDa på Nyhem!
Han till och med att duscha innan ja drog.. Inte illa. haha
Gick bra på mötet, men fy fan vad arg jag blir! Skulle vara lat imorse och ta bussen, haha var så jävla trött på morgonen, så gick till bussen och väntade och väntade, kl blev mer och mer och sen va hon 08.27 då kom en hällestadbuss, den skulle juh inte ja åka med ja skulle juh åka 185an. Så satt kvar i busskuren och undrade vart faan bussen var eftersom kl var nästan halv och då ska den va i centrum liksom! Ringde mamma och frågade när bussen skulle komma och hon sa att den skulle vara där liksom, men så sa jag att det hade åka förbi en vit hällestadbuss och då var det tydligen den ja skulle gå på, men det brukar alltid stå 185 på den isåfall (kan bli den busen om de andra är trasiga eller nått tydligen) så 08.35 var de bara att raska till Ester som bor vid biblioteket, skulle mötas vid 08.40, men messade och sa att ja skulle bli lite senare. Kom fram vid 08.45, sen gick vi till nyhem där vi skulle ha mötet.. Fy faan har inte gått så fort på jag vet inte hur länge :P var helt varm och uppstressad när vi kom fram till Ida! Men men ,.. haha. aldrig mer lita på 185an liksom. Ska aldrig mer vara lat och åka buss dit! Lika bra att gå! haha.

Efter mötet gick jag hem medans de andra åkte bil till biblioteket =)
Nu blir det att plugga lite!

.  Puss - Survive, ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0