11/8.o9 - Tisdag!.

Hallå.
Hemma från jobbet och från affärn! Va o handlade mjölk o tomater, gurka o lite så från Viberga med pappsen! Måste juh ha grönt (o rött) till maten liksom  =) hehe. Har huvudvärk så jag vet inte vad. Har tagit en värktablett så hoppas den hjälper. Pappa står o håller på med maten, blir spagetti och kättfärssås. Mums! Sen en tomat o lite gurka till det, o ett iskallt glas mellanmjölk! MumsMums! Så nu ska ja lägga mig en stund på soffan innan maten är klar och vila lite o se om huvudvärken släpper, sen blir det äta och sen garaget!! Jipppii =) Har mina snygga arbetsshorts som ja fick av Bosse på jobbet förr förra året =) Det var då lagen kom att man va tvungen att ha långbyxer på sig på jobbet så fick ta hem dom här o ha i garaget o så sa han ^^. Saknar att ha Bosse som chef på Sisab! Han var den bästa chefen man kan ha!
Jag uppdaterar senare sen när ja kommer hem ikväll. Ingen aning om när det blir men de är sånt som märks! Jag hinner heller inte läsa så många bloggar nu, har kollat 2-3 stycken bara, så.. Resten får ja ta ikväll!
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0