17/8.o9 - Måndag!...

Nu är klockan strax efter 18 och jag är hemma. Har varit det i typ en halvtimme, men har fixat lite innan jag satte på datorn! Men iallafall. Var inte alls jobbigt i skoolan idag, men mycket lyssna, så har lite huvudvärk! =) haha.. Men men, så kan det gå. Nu ska jag ställa mig o diska och sen blir det att baka rulltårta till folkraceklubbens medlemmar! Får se hur de går, men ska nog gå bra. Va o handlade lite innan ja gick hem också så det finns saker hemma till bakandet! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer just nu, har en del att göra så ingen ide att babbla på om ingenting när inte tiden räcker till! Är hungrig med föresten.. Nån som har nått bra förslag på vad jag kan äta? Har bara ätit lite sallad idag! Kanske hinner äta nått mer innan ja drar iväg sen, hehe.. Tipsa gärna på nått snabbt men ändå gott såklart ^^.
See you later!

. Puss då! - Survive
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0