17/8.o9 - Måndag!.....

Nu blir det faktiskt att lägga sig och läsa lite i min bok! Klockan är inte så jätte mycket, men brukar fastna i boken så klockan rinner iväg.. hehe.. Ska iallafall upp klockan halv 6, bussen går klockan 7 från centrum så blir att knata ner dit för att komma med den tidiga 40 bussen! Men så kan det gå, blir många dagar att åka med den bussen! =) Men men, slutar iallafall klockan 12 imorgon och då ska jag träffa Petra o iida i stan! Ska bli trevligt! Fick mess av Petra förut och hon frågade om iida kunde vara med, så visst =) Ska bli skoj skoj!
Nu ska ja in i rummet så ja inte missar Fridas knackning! Hon skulle komma utanför här lite snabbt! =) Ska kolla om vi kunde ses en sväng imorgon! =) MysPys, <3
Men nu ska ja lägga mig, KANSKE skriver nått imorgon innan jag drar till skolan, men får se vad klockan blir och om ja orkar gå upp så pass tidigt så jag hinner slå på datorn! Haha.. Ska även upp till Medley och till Gymet en sväng imorgon! Får se vilken tid det blir. hehe..
Godnatt o sov så gott!


. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0