18/8.o9 - Tisdag!

GodMorgon!
Klockan är 06.25 och jag är lite små trött fortfarande! Käkade nyss en macka och ska strax fixa det sista innan jag går till Centrum för att hoppa på bussen! Inte bara det att jag vill komma med den tidiga 40 bussen som går direkt till stora vägen så man slipper åka igenom hela Finspång, är även skönt med en morgonpromenad! =) Har slöjdverkstad mellan 8.15-12 idag, sen ska jag knata upp till Norrköping centrum och möte upp Petra och iida! =) ska bli skoj! ^^, Petra skulle o klippa sig sen så blir att åka hem ganska skapligt! När jag kommer hem ska ja vänta på att mamma kommer så ska vi upp till gymmet och sen blir det Älskade Frida! <3 Hon o Micke kom utanför med Diezel igår och vi pratade ett bra tag, tills de började regna för då knatade de hem medans ja gick in =) Men klockan rinner iväg och om jag ska hinna fixa det sista måste jag skynda på lite!  Men jag uppdaterar en sväng när jag kommer hem sen! =)
See you later!

. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0