21/8.o9 - Fredag!

GodMorgon!
Telefonen ringde för en stund sen. Det var Frida. Hon sa fort att jag skulle gå upp, klä på mig och följa med till skolan! (det var juh det vi snackade om igår, att jag skulle hänga med alltså) Hon hade försovit sig lite. Så nu har jag varit uppe en sväng, klätt på mig och sminkat mig lite. Tog en snabb dusch med! Hehe.. skönt värre!
Nu fick ja mess av André : "Grattis till att du fått jobb =)"  Undra hur han fått reda på det. Men det gör mig inget så klart, blev bara lite chockad. Inte snackat eller träffat honom på ett bra tag! Hoppas det blir snart igen! Han är snäll! Nu fick ja mess tillbaka hur han fått reda på det. Han flickväns mamma är tydligen min chef, och dottern hade med sökt men inte fått det, men hon fick reda på vilka som fick det och så fick André veta att jag var en av de två!. Men så kan det gå! Jag har juh erfarenhet eftersom ja jobbat där i 3 år och sen jobbat helg en hel del förut så!
Aja. Hinner inte babbla på som fasan idag! Men kommer inte hem förens senare, ska juh som sagt fixa en hel del idag och ikväll är det blir party med! Ska bli ur skoj! Men som jag skrivit tidigare, jag ska ta det lugnt för jag ska jobba! ^^.
Finns på mobilen hela dagen/kvällen och halva natten! hehe. Men blir ett inlägg innan ja drar till festen sen såklart!
See you later!


. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0