22/8.o9 - Lördag!.

Blir att dra iväg till Olstorp ikväll! Kommer bli as kul, =) Träffa massa Folkrace folk o så. Åker vid halv 6 tiden!
Blev tydligen inget stan idag, men så kan det gå. Messade med Frida en sväng förut, hon vaknade ganska sent sen så blev de att vi slutade messa mitt i allt, vet inte varför men så kan det vara. hehe =P Är skapligt trött idag känner ja, har inte vilat än, eller lite, la mig i soffan med datan o spelade lite sen va de inte mkt mer sen har vi käkat o så. Men nu ska jag lägga mig i nne i sängen och kanske sova nån timme eller nått kankse. Så har jag en timme på mig att göra mig iordning för kvällen sen med.. Blir skit bra! =)
Men slänger in ett inlägg senare innan vi drar iallafall, håll koll ^^.
See you later!


Nisse älskling, <3

. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0