23/8.o9 - Lördag natt / Söndag morgon!

Hallå alla läsare!
Kom nyss hem ifrån Olstorp. Blev lugnt för min del! Men kände närja kom dit att ja nog hade med lite lite för lite att dricka plus att jag ville ha mina badkläder (de har en pool) så Annika och jag tog hennes pappas bil och åkte och hämtade mer Alkohol och badkläder till oss båda och även hennes brors badkläder.. När det VÄL är dags att bada gick ja o Annika och bytte om innan alla andra för vi skulle i först helt enkelt. När vi väl kom till vattnet hoppade jag i direkt.. Skapligt kallt, 16 grader! Första gången jag badat "ute" i år . Annars bara uppe på Medley! Annika backade ur, Niklas backade ur, Robin Nilsson backade ur! Hallå ? snällt liksom. hahaha :D Men som tur var fick jag i Lena i vattnet och sen kom även Jögga i vattnet! Men han fröst och skrek och levde sig.. Fick sedan reda på att jag är den ÄNDA som fått honom att bada på 10 år.. Tomas förstod inte vad jag hade gjort för att få honom i vattnet, men att det var någonting ingen annan lyckats med på 10 år. Känns ganska skönt =)
Men iallafall.. är trött nu och fryser en del. hehe. Så ska krypa ner i sängen och hoppas att det blir varmt snabbt, för upp kl 7 imorgon och jobba med Maria! Visar henne vart helgstädet och allt är så hon vet det. Hon kör dom helgerna jag inte kör på så hon kör ojämna och jag jämna helger! Pratade med henne om att jag skulle behöva byta när det är vissa tävlingar och när jag fyllde år, och hon sa att det skulle gå att fixa. TAACK! Betyder massor! Hade skit kul ihop när vi jobbade idag. Hoppas på en lika kul dag imorgon bitti =) Hörs mer imorgon, nu ska jag sooooooova!
GodNatt o sov så gott!

Bilder från kvällen kommer imorgon!

. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0