25/8.o9 - Tisdag!

GodMorgon!
Har varit vaken sen halv 9, men snozade i en timme ^^ Klockan ringde var 5 minut, men de va skönt att bara ligga kvar =) Sen vid halv 10 gick jag upp, snackade med mamma o så, hon cyklade itll jobbit nu vid 10.30 och jag ska börja städa lite nu innan ja ska käka lite och sen dra till bussen! Ska plocka iordning massa tvätt som ja inte orkat på länge =P alla mina kläder ligger i soffan i gästrummet istället för i byrån o de. Måste rensa snart, får inte plats med alla kläder =/ och använder juh inte allt heller så kan lika gärna rensa! Får bli ett projekt framöver =)
Men jag uppdaterar innan jag drar till skolan sen, för nu ska ja sätta igång.. Har bara typ en timme på mig o göra allt! Hmm.. Stress!!
See you later!

Saknar mitt hår =/ Tur att det växer ganska snabbt kan ja lova!

. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0