26/8.o9 - Onsdag!.

Blir 12 bussen till skolan! Satt o kollade lite på datorn så märkte jag att mitt Norton (virusprogram) tar slut om 7 dagar! Kom sedan på att jag är juh faktiskt student så finns juh massa erbjudanden med studentkortet! Det roliga är juh att jag hittar inte studentkortet, men alla papper hittar jag, men inte själva kortet. Och måste juh ha kortnummret för att kunna beställa! Men så rotade jag massa i rummet och hittade ett annats kort jag kan beställa ifrån, asså ett kort från Mecenat som också är ett studentrabatts företag! Så aktiverade mitt kort och kollade runt lite och såg att jag ahr halva priset på Norton! Me Like! Men är för feg för att fixa sånt själv, så ska kolla med Kusin Vitamin om han vill komma på en kaffe nån dag SNART och hjälpa mig (A) hihi.. Smart va?! hehe.. Men men.. så kan det vara ibland! Sitter o lyssnar på en sjukt bra låt för tillfället : John ME - Love is my drug älskar den! =) Han har gjort den med Amanda Jensen med, den är sjukt bra med båda deras röster tillsammans =) Han ögon då ? Omg säger jag bara .. hehe..
Klockan är nu 11, mamma o pappa har dragit till jobbet, eller pappa skjutsar mamma, han har tagit ledigt så han kan fixa bilarna tills på söndag, BJÖRKVIK here i come! =) Så jag hoppas bilen håller och att det går bra på Söndag, jag hoppas på att fortfarande leda efter söndagens tävling =P .. Sånt som återstår att se! hehe.. Men nu ska jag göra lite o äta innan bussen kommer. Kommer hem 18 idag med så måste äta lite innan =)
See you later!

John ME ! =)

. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0