27/8.o9 - Tosdag!

GodMorgon!
Sitter nu och ska snart gå ut till bussen! Har en långdag idag. Mellan 8-17. Snark! =) Men det kommer nog gå bra. Har bild de första 4 timmarna, så det ser jag fram emot, sen har vi möte i gruppen och ska gå igenom massa och sen är det föreläsning! Mötet har vi på våran sjukt långa rast som är på några timmer =/.. Men så kan det gå! Får se hur länge mötet blir, annars får man sitta o uggla lite.. Men jag tror att om mötet inte bli så långt, drar jag ner till slöjden, ska försöka komma igång med den hemliga saken ^^. Och om det går som jag vill så blir det nog att fortsätta så långt som möjligt =) Föreläsningar är juh frivilligt, men som sagt. Får se när mötet är slut och även hur det går, hehe =)
Nu ska jag gå o borsta tänderna och packa matlådan och sen studiehandledningen och lite smått o gått. Väskan är FULL idag kan ja juh lova, block, pennor, studiehandledningen, 7 barnböcker (till mötet), almanacka, matlåda, vatten osv. hehe.. Den är tung ^^. Men nu ska ja skynda mig lite ^^ .
See you later! 


. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0