2/8.o9 - Söndag!.

Hallå bloggen!
Kom nyss hem i från Mickes mammas. Älskar det stället! Hur skönt som helst att vara där! Micke, Frida, Jag och Diezel drog iväg med båten och Micke fiskade. Han fick en Gädda och en Abborre. Faan den Gäddan tyckte jag inte om, även fast Micke högg den med kvin i pannan och grejer så levde den. Vi märkte det när Micke hade börjat fiska igen och Gäddan började hoppa och grejer., KOm närmare mig hela tiden, vadå panik.. =S så Micke fick dra in linan fort som fan och sen hugga den mer. haha. Men tro fan att han levde fortfarande, men sen trejde gången då jävlar dog han! Tur för den! hahaha.. Aja, sen när vi kom tillbaka till huset så fikade vi med kaffe, mums =) Efter en stund åkte Micke vattenskidor och även gummiring =) va skojs att se. Ville med åka ring, men va så jävla kallt i vattnet så badade inte ens. Så det blir premiär dopp en annan dag =)
Nu ska ja käka nått, åt bara en omelett förut innan jag drog!
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0