30/8.09 - söndag! YES!

Fy fan vad glad jag är. Sitter nu i bilen på väg hem. Har precis åkt från björkvik. :) jag kom 2a. =D Sofia Andersson var en värd segrare som även var hemmaförare som körde grymt bra. Sen kom jag efter henne :-D är riktigt nöjd. Jag kom före hon som ligger bakom mig i cupen. Kändes hur bra som helst! Jag brukar inte vara negativ mot mina konkurenter, men när någon kommer fram och frågar mig om jag är taggad och jag svarar nja bilen startar inte, så svarar den andra -"vilken tur, då kanske _ _ _ kommer före dig idag" :-S ehh? Okej. Det var min konkurents vän eller nått. Då blev jag förbannad på riktigt. Jag är sån som alltid säger lycka till, låt bästa damen vinna typ. Men inte hennes vän. Jag anser att ombo kör om det istället för att hoppas att en annans bil inte startar, och om hon nu hoppas det kan hon väl hallå det för sig själv liksom? Men Men. Blev mer taggad att hmm skulle då kämpa mer än vanlig. Så mina inre aggressioner togs ut på banan. Höll på att rulla en gång, men klarade det. Jag slog mitt rekord på den här banan vilket var 1.26.70. Kom under 1.30 varje varv. Sjukt glad över mig själv. Men skriver när jag kommer hem. Blir dyrt som fan det här. :) See ya! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0