30/8.o9 - Söndag! =(

Asså usch säger jag bara! Jag mår inte alls bra just nu.. Låg o pluggade massa o sen hoppade ja in i duschen och kände hur ja började må illa som faan (vilket ja gjort i perioder nu hela helgen) och så kom det upp. Låg/satt lutad över toaletten .. Hatar att spy =/ ja kan inte andas då heller.. Fortsatte duscha och när jag var klar så var det igång igen! =( faan..
Messade alla i min arbetsgrupp i skolan och sa att om jag inte mådde bättre imorgon så kommer jag vara hemma imorgon, vilket dom tyckte var en bra ide!

Mer om dagen i Björkvik idag då =) Var som sagt sjukt taggad pga. det som hände på morgonen när ja kom dit. Först startade bilen hur lätt som helst och inga problem (förutom backen, fick hålla i backen hårt som fan för att kunna backa, sjukt jobbigt! Tur att man är lite stark iallafall =P hehe) Men iallafall, första tiden körde jag på 1.29.47, andra 1.26.70 (mitt rekord där!) och tredje 1.29.??.. Och kom därför tvåa! Så glad! =) Mellan andra och tredje omgången spöregnade det som faan.. Så de blev lite mer halt osv. så tiden gick upp lite igen! Men vad jag gör =D Orkar tyvärr inte lägga in alla bilder nu ikväll, mobilen ligger i rummet på laddning och jag ska snart lägga mig och vila, mår inte bra som sagt!
Men bilder kommer imorgon istället! Nu blir det inget mer bloggande för mig förens imorgon!
GodNatt och sov så gott! Puss!


Foto: Min älskade Frida Andersson, <3


Kommentarer
Postat av: Frida

va fiin du är gumman <3

2009-08-31 @ 00:49:37
Postat av: Frida

http://www.viraltrafik.se/?imdoublenature



Bli medlem där. De funkar! du får massa besökare :)

2009-08-31 @ 01:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0