31/8.o9 - Måndag! Försvar..

SV. till Anonym, (vet ändå vem du är) - FÖRSVAR . -  Jag och Frida pratar inte om dig. Det ända var idag för att kolla vad det var som gjort att du skrivit om oss i din blogg, och det ända jag sa var att du sa att hon och jag var lika, och därför kunde du inte lita på mig!  Vet inte vart du fått att vi sitter och pratar om dig ifrån? Jag känner inte för att skapa en starkare vänskap med någon som tror att jag umgås med den personen för att ta reda på skitsnack! Sån är inte jag, och kommer ALDRIG att bli. Jag anser att man måste kunna vara kompis med två personer fast dom två är osams och inte pratar med varandra! Ska jag behöva sluta prata med någon bara för att ha den ena kvar eller att den ena personen ska tro att jag ska prata om den ena med den andra och tvärtom? =/ Anser att det inte är rätt!
Aja, du vill att jag ska lämna dig ifred! Så visst!


Nu ska jag lägga mig och sova! Eller försöka iallafall! Har en långdag i skolan imorgon!
GodNatt! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0