31/8.o9 - Singel i 1 år!

Haha när jag skrev datumet såg jag att det är idag ett år sen jag blev singel. haha. Fan vad tiden går fort! Men jag är inte ledsen för det! Jag har det sjukt bra som det är nu ändå. Har inte velat haft något förhållande på ett tag ändå, så kommer aldrig känna mig tvingad till att träffa någon ny heller. Jag är sån som händer det så händer det! Jag kan vara för mig själv utan pojkvän, och känner mig stark i den jag är!
Och självklart, det är alltid underbart att ha någon som bryr sig om än och finns för en, en äkta kärlek! Men jag har svårt att tro på Äkta kärlek nu för tiden. Men vem vet, kanske får uppleva den med någon gång och ändrar uppfattning om det hela =) så kanske jag någon gång slutar backa när någon kommer för nära! Vem vet =) MenMen!
Nu blir det att kolla i kylen efter frukost!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0