3/8.o9 - Måndag!

Godmorgon läsare!
Somnade lite sent igår, vid 1 tiden kanske. Men la mig mycket tidigare men hade svårt att somna. Men men. Nu är klockan snart 9 och jag blev väckt för en stund sen när Martin sötnosen kom in och pussade på mig =) så söt han är. Vi gick upp o käkade frukost och nu sitter jag här. Jag mamma och pappa ska cykla ut till Janne ute vid Risinge om en stund och dricka kaffe. Sen ska mamma plocka körsbär, hon ska köpa spottsoppa. Själv ska ja plocka lite bigarråer. Mums. GottGott! Men ska klä på mig nu iallafall, vill inte åka i sovlinnet o troser direkt! De bli mysbyxor och ett annat linne och även en tjocktröja. Det är juh inte så jätte varmt ute för tillfället! Men skriver sen när jag kommer hem igen =)
See you later!


Världens finaste kille, <3


. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0