6/8.o9 - Torsdag!

Hallå bloggen!
Nu är klockan 16 och jag kom nyss hem i från jobbet. Vi ska äta strax så får bli ett snabbt inlägg nu. Ska ringa ONOFF nu innan maten och prata med dom om min mobil, det är en bit som fattas som gör att min mobil river upp mina byxor. Det är någon metallbit som gått av.. Den var inte så när jag lämnade in den, men den va så när ja fick tillbaka den! Men men.. brottom nu. Skriver senare sen! Har vattengympa sen med, så får se när det blir.. men..
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, jag har mejlat dig för några dagar sen med länken till bilderna du får välja av!

2009-08-06 @ 18:52:09
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0