Mobilblogg från bussen 27/8.

Hallå. Sitter nu på bussen på väg hem. Fick sluta lite tidigare så hann med den tidigare bussen som går vid halv 5. Men tror den var något sen, för gick på hållplatsen efter station, alltså norrtull, och kl var 16.45 när bussen kom. Så var helt säker på att jag hade missat den. Men det var ju tur att jag inte gjorde den.. :) blev inte att jag började med den hemliga saken idag heller, så hinner absolut inte klart tills jag ville från början. Men får bli klar när det blir liksom. Ganska mycket i skolan nu med. Böcker hit och dit och massa arbetsuppgifter, forskning hit och litteraturseminarium dit :) men är intressanta saker som tur är :) nu när jag kommer hem blir det att räcka och sen dra och träna. Kommer bli sjukt skönt. Inte tränat på ett tag. Sen efter det hämtar pappa mig och mamma så drar vi till ICA och hämtar mina skolBöcker som kommit och sen till statoil, där ett paket till mamma har kommit. :) men vi hörs senare sen. Blir lite data ikväll med :) måste planera lite med M, om imorgon :) see yaa. puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Varsågod=) Kan tyvärr inte ge er alla bilderna, det tar för lång tid att ändra alla till JPEG, för annars kan ni inte se dem.

2009-08-27 @ 21:02:09
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0