17/8.o9 - Måndag!....

Blev inget baka idag iallafall! Tar det till nästa Måndag när det är möte på klubben och inte på banan! Mamma o pappa kom inte hem så tidigt och sen skulle ja baka och sen åka ut till banan och hade lite att fixa inför skolan imorgon med så! Får bli nästa vecka istället. Men nu ska jag spela lite på ett spel och sen blir det sängen och läsa boken! Har läst halva boken nu, så jag kommer försöka läsa den så mycket som möjligt nu så jag blir klar med den, men får se hur mycket skollitteratur jag måste läsa nu, så får se hur mycket jag hinner! Men men.. Kanske uppdaterar senare sen!
See you later!

. Puss då! - Survive
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg du har :)

2009-08-17 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0