7/8.o9 - Fredag!.

Hallå Bloggen!
Nu gick precis Jakob o Johanna hem. Har ätit och spelat kor toch haft hur trevligt som helst! =) Det måste vi verkligen göra fler gånger. Fick även en nackmassage av Jakob, fy faan vad skönt det var. Har inte fått massage hur hur många månader sen som heelst. Mmm skönt. Skojade med honom och frågade hur mkt han skulle ha att massera två gånger i veckan. men kom inte fram till nått bra ;) hahaha..
Idag är jag hur trött som helst, hade inte dom varit här hade ja sovit för länge sen. Men är glad att de var här såklart =) Var även bjuden på 20års fest hos Sanna, men fick reda på de så sent så kunde inte gå. Hon hade skickat ut inbjudan på facebook, och jag är aldrig inne där, så hade jiuh redan planer för kvällen. Lite synd att ja missade hennes 20års fest. Skulle kunna åka dit nu, men är så sjukt trött efter jobbet de senaste dagarna, mycket i tankarna om allt som hänt och hur dystert allt varit och så.. Tagit mycket av mina krafter känner jag!
Så nu ska jag bädda rent sängen, blev inte det igår. Pappa hade tvättstugan idag så han tvättade allt idag och eftersom jag har 6 kuddar så vill jag gärna ha samma färg på dom, och har bara 6 röda! Vill juh inte ha 2 vita, 2 blåa, 2 av nån annan liksom.. Så använder typ alltid dom röda. Men har olika påslakan och så ibland, varierar lite.. Har juh två täcken med, och det jag har nu, det röd/vita har ja två av, annars får ja ta snarlika, ett ligger mot väggen som jag kryper upp mot innan jag somnar, Underbart =) hehe.. Älskar att ha renbäddat och fräsht i sängen .. Bland det bästa =) Men ännu bättre är som sagt när man är nyduschad. Men får bli imorgon.. hehe..

Imorgon blir det heller inte så mycket uppdatering, ska till smultronstället på förmiddagen med mamma, pappa, bror och hans tjej. Sen blir det att gå vid kanalen och bara ha de mys. Sen på kvällen ska jag bjuda min mamma och pappa på O´learys =) Tycker de förtjänar det, sen fyller mamma år på söndag och pappa har namnsdag samma dag så =) Kan bli mys att fira lite med dom dagen innan, kommer juh folk på söndag så hinner inte dra upp dit då liksom =)

Men men. ska sova nu.. Men skriver mer imorgon mellan smultronstället och O´learys!
God natt och sov så gott!

Haha hittade en bild bland alla festbilder, passade bra i idag efter den varma dagen =)
Denna fest var i dec, haha. Men va så stressad och upprymd över lite olika saker så blev så varm. haha..
Var en trevlig fest med en hel del folk =)
Saknar festerna med de närmaste. Var även kul när man träffade nytt folk o så =)
Men funderar på att kolla om ja kan ha fest snart. Bjuda lite trevligt folk o ha kul om fan =) Myspys!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: frida

Tycker ja låter som en braaaa idé.. Du kan ju tänka om du bara vill ;) haha, Love yaaa

2009-08-08 @ 00:53:34
URL: http://imdoublenature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0