15/8.o9 - Lördag!

Hallå bloggläsare!
Sa ju att det kanske skulle bli lite inlägg under helgen ändå. hehe. Lånar systers dator och trådlösa, hon är hemma här nu med Henke och visar upp honom eller vad man ska säga. En himla trevlig o snäll kille! Klart godkänd =D så himla glad för min syster att hon hittat en kille (som vi får reda på) liksom =) Love you sis!, <3
Får se hur galen jag hinner bli innan det här inlägget är klart. Världens segaste dator =) men glad att ja får låna den såklart. hehe.. Men iallfall, skriva lite om dagen då kanske.
Åkte till motorstadiet vid 8 tiden, sen va de att gå banan, sen förarmöte vid halv 10. Vid 10 gick första start. Jag gick ut i heat 16, fick startspår 5 och vi var sex stycken på banan och så slocknade den röda lampan och det var bara att köra =) hur taggad som helst! Kom iväg som tredjebil och låg som sagt trea, men så kommer en volvo och puttar på mig som faan så ja kommer i glider på sidan och så helt plöstligt kände ja, nu hamnar jag på sidan, nu ligger jag på sidan, nae fan nu ligger ja på taket.  och där stannade jag. Låg på taket medans alla andra bilar körde förbi. hmm.. Funktionärerna kom framspringande och frågade om det var okej med mig, så de började försöka få mig på hjulen igen. men inte gick det inte. utan de andra bilarna kom tillbaka så funktionärerna var lite roliga och kom med en skoj kommentar, - bilarna kommer, vi kommer snart igen. häng kvar.. ehh aa.. skulle inte kunna springa iväg liksom. haha.. men men.. de fick iallafall upp mig på hjulen igen.. Bara att starta bilen igen och köra in i mål oh få sitt ynka lilla 1poängare.. Andra heatet hade jahg startspår 1 och jag kom 4a, låg 3a hela heatet förutom sista kurvan då den jäveln körde om mig.. Försökte hålla i men de gick sådär. Fegade faktiskt med, men jaa så kan de gå. Sen sista heatet gick verkligen skit illa, jag hade startspår 5 igen och sen hoppade växeln ur 7 gånger, så fick juh krångla med det hela tiden så hängde inte med så jäkla bra faktiskt.. så sjuuukt dålig dag för min del =( fick bara 5 poäng och hoppas på en sjuuukt bättre dag imorgon!
Men gick sjukt bra för Veijo, han kom 2a i första heatet och i andra kom han 1a och lika så i tredje heatat. Det är sjuuukt bra =D GRATTIS GRATTIS! Sen Hollo hade också otur idag, eller han vann första heatet och andra rullade han på samma ställe som mig, men hans bil gick sönder på pass att han inte kunde fortsätta idag, så han åkte hem skapligt och började meka bil.. Resten av Finspångare har ja inte riktigt koll på, men Nicklas Johansson gick de bra för, som vanligt, han är grym.. hehe.. O även Niklas Karlsson har de gått bra för =D Nice! Skönt att det går bra för de andra iallafall =D haha.. Men Men. Imorgon är det en ny dag och nya tag! =) hehe..
Nu ska jag vara lite social med mamma, pappa, Maria och Henka innan Maria o Henka drar! Sen blir det faktiskt att krypa ner i sängen då. Är trött faktiskt! Innan Maria o Henka kom förut så höll ja på att somna, hade de kommit 5 minuter senare så hade jag somnat. haha.. Men blir nog inge mer uppdatering innan jag kommer hem imorgon, Hinner juh inte skriva mer ikväll eftersom ja snart ska sova och sen imorgon bitti kommer det inte bli nått, hehe. så det blir inte nått förens imorgon! Men håll koll som sagt ^^ haha.


Glad över att träffa sis igen, hon läser inte min blogg så hon har inte läst inlägget om att jag saknar henne, men sa det till henne idag, hon sa att jag självklart får komma hit någon helg snart och vara med henne och bara umgås. Sist jag var här under en helg och umgicks med henne själv var när det tog slut mellan mig och Robin första gången (av två). Det är 1½ år sen nu. Bilden är från den helgen. En helg jag aldrig kommer glömma, <3
Jag älskar dig syster, <3

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej syster yster :-)



Inne på din blogg en snabbis (den låg ju överst i listan över senast besöka sidor i min dator, så nu hittade jag hit) :-)



Kul att träffa er och så bra att Henke fick godkänt :-) hi hi



Älskar dig! Puss puss <3

2009-08-17 @ 20:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0