17/8.o9 - Måndag!.

Hallå igen alla läsare!
Nu är jag lite små irriterad. hehe.. Gick upp halv 9 idag, vaknade av att mamma kom in och letade efter en grej, så gick upp då! Skulle egentligen gå upp klockan 9 så ja hade 1 ½ timme innan bussen gick! Men nu när ja kollar schemat igen så är det ändrat så ja börjar inte förens kl 13.. Hmm.. Så blir att ta 12 bussen istället. Så nu har jag suttit och skrivit i både min almanacka och den vi har i köket alla mina tider under den här kursen! Många dagar ja går till 17 märkte jag. Men sånt som händer =) Kommer bli en sjukt rolig kurs tror jag, hoppas med. haha. Men är nästan säker på det eftersom det är estet, mycket verkstäder och så. Me Like!  =)
Blev aldrig att jag tog en macka så börjar bli lite små hungrig tror jag, eller iallafall tom i magen,. så blir nog att ta lite sallad snart. Som frukost o lunch! Kommer juh hem vid 18, sen ska ja baka o sen iväg kl 19 igen så kommer juh inte hinna äta då heller så.. Blir att ta lite sallad =) Ska ta med min frukt till skolan såklart. hehe =)
Vad händer denna Måndag för er andra då? Själv ska jag nu dunka lite musik och klä på mig och sen käka sallad och sen vänta på bussen! Kanske blir ett inägg till innan jag åker, får se om tiden räcker till ^^.
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0